Get in touch
Heeft u een vraag, suggestie of opmerking? Laat het ons weten via het contactformulier hieronder. We reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Contact
U kunt in onze online agenda reserveren of met ons bellen. Voor dringende vragen kunt u ook contact met ons opnemen.
Sushi Koi Amersfoort
Ma : 16:00 – 22:00
Di: gesloten
Wo-Do: 16:00 – 22:00
Vr-Za : 12:00 – 22:30
Zo : 12:00 – 22:00
Sushi Koi Utrecht
Ma-Do : 12:00 – 22:00
Vr-Za : 12:00 – 22:30
Zo : 12:00 – 22:00
Sushi Koi Arnhem
Ma: 12:00 – 22:00
Di: gesloten
Wo: 16:00- 22:00
Do: 12:00 – 22:00
Vr-Za : 12:00 – 22:30
Zo : 12:00 – 22:00
Sushi Koi Tilburg
Ma : 12:00 – 22:00
Di: gesloten
Wo: 16:00 – 22:00
Do: 12:00 – 22:00
Vr-Za : 12:00 – 22:30
Zo: 12:00 – 22:00
Events & Marketing
Voor events en marketing kunt u contact opnemen via onderstaand mail adres.
FAQ
Frequently asked questions.
Hoe werkt het Sushi Koi Concept?
Sushi Koi is een “All you can eat” restaurant, waar u maximaal 2 uur kunt tafelen tegen een vast tarief (zie hiervoor de prijzen en tijden per vestiging).
Hoeveel tijd hebben wij om te dineren?
Bij ons kun je maximaal 2 uur dineren
Zijn de drankjes bij de dinerprijs inbegrepen?
Nee, onze drankjes zijn niet bij de dinerprijs inbegrepen. Wel is er een mogelijkheid om een drankarrangement af te kopen (alleen in het filiaal Amersfoort en Utrecht tot 6 personen). Wilt u gebruik maken van het drankarrangement vragen wij u om dit van te voren door te geven.
Ik heb een allergie/dieet, houden jullie hier rekening mee?
Met een allergie/dieet kunt u bij ons komen eten, geef tijdens het reserveren of bij binnenkomst aan waar wij rekening mee moeten houden, u zult een aangepaste kaart ontvangen.
LET OP!!!
Wij kunnen als restaurant geen 100% allergeen vrij product garanderen. Dit in verband met mogelijke kruisbesmetting.
Zijn huisdieren toegestaan?
Volgens onze HACCP richtlijnen mogen wij geen honden toelaten in ons restaurant met uitzondering van blindengeleidehonden.
- Blindengeleidehonden
- Signaalhonden
- Honden voor mensen met een posttraumatisch stress syndroom.
Gelieve hiervoor te reserveren of in de opmerkingen bij te plaatsen, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.
Is het verplicht om te reserveren?
Het is niet verplicht om van tevoren te reserveren. Om teleurstellingen bij drukte te voorkomen, raden we u aan om vooraf wel een reservering te plaatsen.
Serveren jullie halal producten?
Ja, onze lamskotelet en onze kip gerechten zijn halal met uitzondering van :
- Kip loempia’s
- Kip dumplings
- Alle rundvlees gerechten
Hoe geef ik wijzigingen door in mijn reservering?
Voor wijzigingen van uw reservering kunt u gelieve telefonisch contact met ons opnemen.
Accepteren jullie dinercheque's of cadeaubonnen?
Wij accepteren uitsluitend alleen onze eigen waardebonnen. Wij accepteren geen dinercheque’s, waardebonnen en/of andere cadeaubonnen van derden.
Verkopen jullie cadeaubonnen?
Ja wij verkopen onze eigen Koi Cadeaubonnen, deze zijn af te halen bij elk filiaal. Let er wel op dat de cadeaubon 1 jaar geldig is na tekening en de restant waarde is niet inwisselbaar voor contant geld.