FAQ
Vind hier uw antwoord op veelgestelde vragen
HOE WERKT HET SUSHI KOI CONCEPT?
Sushi Koi is een all you can eat restaurant. Je kan onbeperkt genieten van heerlijke sushi en grill gerechten tijdens lunch of diner. Let op: drankjes zijn niet inbegrepen. Kies extra en voordeling voor ons all you can drink arrangement.
Hoeveel tijd hebben we voor lunch of diner?
Je kan maximaal 3 uur doordeweeks en in het weekend 2,5 uur lunchen en dineren bij jouw favoriete Koi restaurant zoals Amersfoort, Arnhem, Utrecht of Tilburg.
Zijn de drankjes inbegrepen?
Drankjes zijn niet inbegrepen. Kies extra en voordeling voor ons all you can drink arrangement.
Ik heb een allergie/dieet, Houden jullie hier rekening mee?
Met een allergie/dieet kunt u bij ons komen eten, geef tijdens het reserveren of bij binnenkomst aan waar wij rekening mee moeten houden, u zult een aangepaste kaart ontvangen.
LET OP!!!
Wij kunnen als restaurant geen 100% allergeen vrij product garanderen. Dit in verband met mogelijke kruisbesmetting.
Zijn honden toegestaan?
Volgens onze HACCP richtlijnen mogen wij geen honden toelaten in ons restaurant met uitzondering van blindengeleidehonden.
- Blindengeleidehonden
- Signaalhonden
- Honden voor mensen met een posttraumatisch stress syndroom.
Gelieve hiervoor te reserveren of in de opmerkingen bij te plaatsen, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.
Is het verplicht om te reserveren?
Reserveren is niet verplicht, maar om teleurstelling bij drukte te voorkomen, raden we aan dit vooraf te doen. Dat gemakkelijk via ons reserveringssysteem op onze website of telefonisch bij jouw favoriete Koi restaurant zoals Amersfoort, Arnhem, Utrecht of Tilburg.
Serveren jullie halal gerechten?
Ja, onze lamskotelet en onze kip gerechten zijn halal met uitzondering van :
- Kip loempia’s
- Kip dumplings
- Alle rundvlees gerechten
Hoe geef ik wijzigingen door in mijn reservering?
Voor wijzigingen van uw reservering kunt u gelieve telefonisch contact met ons opnemen?
Is het mogelijk om gesplitst te betalen?
Helaas is het niet mogelijk om gesplitst te betalen.
Accepteren jullie dinercheque's of cadeaubonnen?
Wij accepteren uitsluitend alleen onze eigen waardebonnen. Wij accepteren geen dinercheque’s, waardebonnen en/of andere cadeaubonnen van derden.
Verkopen jullie cadeaubonnen?
Ja wij verkopen onze eigen Koi Cadeaubonnen, deze zijn af te halen bij elk filiaal. Let er wel op dat de cadeaubon 1 jaar geldig is na tekening en de restant waarde is niet inwisselbaar voor contant geld.
Sushi Koi Amersfoort parkeren?
Wordt er mirin of alcohol gebruikt voor de sushi rijst?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Staan er gluten-vrije gerechten op het menu?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Ik heb een maagverkleining gehad. Krijg ik dan korting?
Wij maken geen uitzondering op ons all you can eat arrangement.